Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP866 trw

Przekładnia kierownicza JRP866 TRW

JRP866 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP866
Przekładnia kierownicza JRP866
JRP866
trw JRP866 Przekładnia kierownicza
Przekładnia kierownicza JRP866 trw

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRP866

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta TRW
Wyłączenie producenta ZF
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przegubu osiowego
Przestrzegać danych technicznych 
Długość [mm] 557,4
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 80
Wymiar gwintu M16x1.5
Suw [mm] 64,5
nr EAN 3322937509089

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP866 TRW

Koszt kaucji: 1,065.18 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany, Bez przegubu osiowego) pasuje do: OPEL ASTRA H CLASSIC, ZAFIRA B, ZAFIRA B/MINIVAN 1.4-1.9D 07.05-
numery OEM:
OPEL      59 00 249
OPEL      59 00 287
OPEL      93179548
OPEL      93190771
VAUXHALL      59 00 249
VAUXHALL      59 00 287
VAUXHALL      93179548
VAUXHALL      93190771
zamienniki:
DSR1705L
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
QSRP1567
brak
QUINTON

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP866 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.