Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP870 trw

Przekładnia kierownicza JRP870 TRW

JRP870 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP870

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

15001140, 15F01140, 15S01140

numer części:

JRP870

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Ograniczenia producenta TRW
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
dla numeru OE 15001140
dla numeru OE 1332771080
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przegubów kulowych
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937509317

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP870 TRW

Koszt kaucji: 203.49 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (Bez przegubów kulowych) pasuje do: CITROEN C8; FIAT ULYSSE; LANCIA PHEDRA; PEUGEOT 807 2.0/2.2 06.02-
numery OEM:
CITROËN      4000 GS
FIAT      1331289080
FIAT      1332771080
FIAT      71722574
LANCIA      1332771080
LANCIA      15001140
LANCIA      71722574
LANCIA      71722575
PEUGEOT      4000 GS

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP870 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.