Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » JSB176 trw

Mocowanie amortyzatora JSB176 TRW

JSB176 Mocowanie amortyzatora TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JSB176

producent:

TRW

Strona zabudowy Oś tylna
Wysokość [mm] 68,2
Wymagana ilość 2
Wymiar gwintu M8x1,25
średnica zewnętrzna [mm] 81,2
Średnica otworu centrującego [mm] 10,4
nr EAN 3322938008710

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora JSB176 TRW

Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P pasuje do: CITROEN C5 III, PEUGEOT 407, 508 I, SEAT ALHAMBRA, VW SHARAN 1.4-3.0D 03.04-
numery OEM:
CITROËN      5038 A6
CITROËN      5038 E6
PEUGEOT      5038 A6
PEUGEOT      5038 E6

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora JSB176 TRW w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).