Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI (2008.10-2011.08) 190km » JSB507 trw
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 Avant (4f5) 2.7 Tdi (2008.10-2011.08) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora JSB507 TRW

JSB507 Mocowanie amortyzatora TRW

    Ocena:
numer części:

JSB507

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Wysokość [mm]76,4
Wymagana ilość1
średnica zewnętrzna [mm]76,6
Średnica otworu centrującego [mm]14,2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łożyska
parzyste numery artykułówJSB506
nr EAN3322938092023
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora JSB507 TRW

Poduszka kolumny Mc Phersona przód P pasuje do: CITROEN C8, EVASION, JUMPY I, FIAT SCUDO, ULYSSE, LANCIA PHEDRA, Y10, ZETA, PEUGEOT 806, 807, EXPERT, EXPERT TEPEE 1.1-3.0 08.89-
numery OEM:
CITROËN      5031 67
CITROËN      5031 69
CITROËN      5038 17
CITROËN      5038 70
FIAT      1311931080
FIAT      9405038709
LANCIA      1311931080
LANCIA      9405038709
PEUGEOT      5031 67
PEUGEOT      5031 69
PEUGEOT      5038 17
PEUGEOT      5038 70

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora JSB507 TRW w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.