Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » JSB509 trw

Mocowanie amortyzatora JSB509 TRW

JSB509 Mocowanie amortyzatora TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JSB509

producent:

TRW

Strona zabudowy Oś przednia
Wysokość [mm] 43,2
Wymagana ilość 2
Materiał Guma / metal
średnica zewnętrzna [mm] 64,5
Średnica otworu centrującego [mm] 14,3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska
nr EAN 3322938092047

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora JSB509 TRW

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: CITROEN C2, C2 ENTERPRISE, C3 I, C3 PLURIEL 1.1-1.6D 02.02-
numery OEM:
CITROËN      5031 80
CITROËN      5038 49
CITROËN      5038 91
PEUGEOT      5038 49
PEUGEOT      5038 91

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora JSB509 TRW w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).