Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » JSB514 trw

Mocowanie amortyzatora JSB514 TRW

JSB514 Mocowanie amortyzatora TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JSB514

producent:

TRW

Strona zabudowy Oś przednia
Wysokość [mm] 33
Wymagana ilość 2
średnica zewnętrzna [mm] 56,7
Średnica otworu centrującego [mm] 16,8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska
nr EAN 3322938092092

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora JSB514 TRW

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: AUDI 100 C2, 100 C3, 200 C2, 200 C3 1.6-2.5D 06.76-12.91
numery OEM:
AUDI      431 412 377 C
AUDI      431 412 377 D
AUDI      443 412 377
AUDI      443 412 377 S
VOLKSWAGEN      443 412 377

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora JSB514 TRW w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).