Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » JSB554 trw

Mocowanie amortyzatora JSB554 TRW

JSB554 Mocowanie amortyzatora TRW
20.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

JSB554

producent:

TRW

Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Strona zabudowy góra
Wysokość [mm] 30
Średnica wewnętrzna [mm] 10,25
średnica zewnętrzna [mm] 49
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 16,35
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska kulkowego
Wymagana ilość 2
nr EAN 3322938263010

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora JSB554 TRW

Poduszka kolumny Mc Phersona góra/tył L/P pasuje do: BMW 1 (E81), 1 (E82), 1 (E87), 1 (E88), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), X1 (E84) 1.6-4.4 06.04-06.15
numery OEM:
BMW      33 50 6 771 737
BMW      6 771 737

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora JSB554 TRW w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).