Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Citroën JUMPY I Platforma / podwozie (BU_, BV_, BW_, BX_) 2.0 (2003.12-2006.10) 136km » PHB130 trw
wybrany samochód: 
Citroën Jumpy I Platforma / Podwozie (bu_, Bv_, Bw_, Bx_) 2.0 (2003.12-2006.10) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny PHB130 TRW

PHB130 Przewód hamulcowy elastyczny TRW
trw PHB130

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (15 ocen)
numer części:

PHB130

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Długość [mm]400
Rozmiar gwintu 1M10x1
Rodzaj gwintuGwint zewn.
Rozmiar gwintu 2M10x1
Rodzaj gwintuGwint wewnętrzny
nr EAN3322935300725

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny PHB130 TRW

Przewód hamulcowy elastyczny przód L/P (dł. 400mm, M10x1/M10x1) pasuje do: PEUGEOT 305 I, 305 II, 504, 505 1.3-2.8 01.71-10.99
numery OEM:
PEUGEOT      4806 16
PEUGEOT      4806 21
PEUGEOT      4806 23
RENAULT      77 00 676 965
RENAULT      77 00 681 960
ROVER      GBH614
zamienniki:
380.404E.0
brak
FTE automotive GmbH
440019018163
brak
MAGNETI MARELLI
T 61 001
brak
BREMBO
T 68 020
brak
BREMBO
SL 2328
brak
A.B.S.
83.5196-0375.3
brak
ATE
HBS4332
brak
QUINTON
HBS4509
brak
QUINTON
9002130
brak
GIRLING
853705
brak
NK
853710
brak
NK

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny PHB130 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny PHB130 TRW:

Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kraków
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Warszawa
2020-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Kętrzyn
2023-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stefan,
2021-02-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.