Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Volkswagen CADDY II nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (9K9B) 1.4 16V (2000.08-2004.01) 75km » PHD142 trw
wybrany samochód: 
Volkswagen Caddy Ii Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (9k9b) 1.4 16v (2000.08-2004.01) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny PHD142 TRW

PHD142 Przewód hamulcowy elastyczny TRW
trw PHD142
Przewód hamulcowy elastyczny PHD142
PHD142
trw PHD142 Przewód hamulcowy elastyczny
90.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (15 ocen)
numer części:

PHD142

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Rozmiar gwintu 2M10x1
Rodzaj gwintuGwint wewnętrzny
Ograniczenia producentaNICHIRIN
Długość [mm]577
Rozmiar gwintu 1Banjo
nr EAN3322937078363

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny PHD142 TRW

Przewód hamulcowy elastyczny tył L/P (dł. 577mm/M10x1) pasuje do: HONDA CIVIC IV, CIVIC V, CIVIC VI, CRX II 1.4-2.0D 09.87-03.01
numery OEM:
HONDA      46430-SH3-931
HONDA      46430-SH3-932
HONDA      46430-SH3-933
HONDA      46430-SH3-934
HONDA      46430-SH3-935
HONDA      46430-SH3-936
HONDA      46430-SH3-937
HONDA      46430-SH3-938
HONDA      46430-SH3-J34
HONDA      46430-SK7-931
HONDA      46430-SK7-932
HONDA      46430-ST3-E01
HONDA      46430-ST3-E51
HONDA      46431-SH3-931

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny PHD142 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny PHD142 TRW:

Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kraków
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stefan,
2021-02-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Kętrzyn
2023-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Warszawa
2020-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.