Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » PHD348 trw

Przewód hamulcowy elastyczny PHD348 TRW

PHD348 Przewód hamulcowy elastyczny TRW
trw PHD348
Przewód hamulcowy elastyczny PHD348
PHD348
42.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (15 ocen)
numer części:

PHD348

producent:

TRW

Długość [mm] 340
Rozmiar gwintu 1 M10x1
Rodzaj gwintu Gwint wewnętrzny
Rozmiar gwintu 2 Banjo
Średnica 1 [mm] 10
Średnica 2 [mm] 10,1
nr EAN 3322937237029

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny PHD348 TRW

Przewód hamulcowy elastyczny przód L/P (dł. 340mm,śr. 10/10,1mm, M10x1/Banjo) pasuje do: OPEL ASCONA C, ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA F/KOMBI, CALIBRA A, COMBO/MINIVAN 1.2-2.5 09.81-01.05

Przewód hamulcowy elastyczny PHD348 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

Numery OE Przewód hamulcowy elastyczny PHD348 producenta TRW

OPEL

04241444, 4241444, 562345, 562350, 562358, 90235568, 90374106, 90468316, 90468319

SAAB

4241444

numery OEM:
OPEL      04241444
OPEL      4241444
OPEL      5 62 345
OPEL      5 62 350
OPEL      5 62 358
OPEL      90235568
OPEL      90374106
OPEL      90468316
OPEL      90468319
SAAB      4241444
VAUXHALL      5 62 358
VAUXHALL      90235568
VAUXHALL      90374106
VAUXHALL      90468316
VAUXHALL      90468319
HOLDEN      5 62 358
HOLDEN      90468319

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny PHD348 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny PHD348 TRW:

Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stefan,
2021-02-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Kętrzyn
2023-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Warszawa
2020-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kraków
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.