Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » PHD373 trw

Przewód hamulcowy elastyczny PHD373 TRW

PHD373 Przewód hamulcowy elastyczny TRW
trw PHD373

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (15 ocen)
numer części:

PHD373

producent:

TRW

Długość [mm] 498
Średnica 1 [mm] 10
Rozmiar gwintu 2 M10x1
nr EAN 3322937241446

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny PHD373 TRW

Przewód hamulcowy elastyczny tył L/P (dł. 498mm,śr. 10mm, M10x1/M10x1) pasuje do: LEXUS ES, TOYOTA CAMRY, CARINA E VI, CORONA 1.8-3.5 06.91-12.14

Przewód hamulcowy elastyczny PHD373 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

LEXUS

IS I, LS, SC, IS SportCross, RX, GS, IS II

Numery OE Przewód hamulcowy elastyczny PHD373 producenta TRW

TOYOTA

9008094023, 9094702668, 9094702750, 9094702775, 9094702877, 9094702C93, 9094702F60

LEXUS

9094702668, 9094702750, 9094702877, 9094702C93, 9094702F60

numery OEM:
TOYOTA      90080-94023
TOYOTA      90947-02668
TOYOTA      90947-02750
TOYOTA      90947-02775
TOYOTA      90947-02877
TOYOTA      90947-02C93
TOYOTA      90947-02F60
LEXUS      90947-02668
LEXUS      90947-02750
LEXUS      90947-02877
LEXUS      90947-02C93
LEXUS      90947-02F60
zamienniki:
T 83 030
brak
BREMBO
484E.865E.1.1
brak
FTE automotive GmbH
T 83 106
brak
BREMBO
T 83 107
brak
BREMBO
9004373
brak
GIRLING
J3702252
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
J3702253
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
FHY3264
brak
FERODO

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny PHD373 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny PHD373 TRW:

Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Kętrzyn
2023-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stefan,
2021-02-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kraków
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Warszawa
2020-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.