Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » PHD374 trw

Przewód hamulcowy elastyczny PHD374 TRW

PHD374 Przewód hamulcowy elastyczny TRW
trw PHD374
57.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (15 ocen)
numer części:

PHD374

producent:

TRW

Długość [mm] 498
Średnica 1 [mm] 10
Rozmiar gwintu 2 M10x1
Rodzaj gwintu Gwint wewnętrzny
nr EAN 3322937241453

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny PHD374 TRW

Przewód hamulcowy elastyczny tył L/P (dł. 498mm,śr. 10mm, M10x1/M10x1) pasuje do: LEXUS ES, TOYOTA CAMRY, CARINA E VI, CORONA 1.8-3.5 06.91-12.14

Przewód hamulcowy elastyczny PHD374 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

LEXUS

IS I, LS, SC, IS SportCross, RX, GS, IS II

Numery OE Przewód hamulcowy elastyczny PHD374 producenta TRW

TOYOTA

9008094020, 9094702669, 9094702751, 9094702776, 9094702878, 9094702C94, 9094702F61

LEXUS

9094702669, 9094702751, 9094702878, 9094702C94, 9094702F61

numery OEM:
TOYOTA      90080-94020
TOYOTA      90947-02669
TOYOTA      90947-02751
TOYOTA      90947-02776
TOYOTA      90947-02878
TOYOTA      90947-02C94
TOYOTA      90947-02F61
LEXUS      90947-02669
LEXUS      90947-02751
LEXUS      90947-02878
LEXUS      90947-02C94
LEXUS      90947-02F61
zamienniki:
T 83 031
brak
BREMBO
479E.865E.1.5
brak
FTE automotive GmbH
484E.865E.1.2
brak
FTE automotive GmbH
T 83 108
brak
BREMBO
T 83 109
brak
BREMBO
9004374
brak
GIRLING
J3702333
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
J3702334
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
FHY3263
brak
FERODO

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny PHD374 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny PHD374 TRW:

Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kraków
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stefan,
2021-02-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Warszawa
2020-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Kętrzyn
2023-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.