Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Renault SCÉNIC II (JM0/1_) 1.9 dCi (JM0G, JM12, JM1G, JM2C) (2003.06-2006.05) 120km » PMC122 trw
wybrany samochód: 
Renault Scénic Ii (jm0/1_) 1.9 Dci (jm0g, Jm12, Jm1g, Jm2c) (2003.06-2006.05) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMC122 TRW

PMC122 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMC122

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]17,5
Rozmiar gwintu 1M10x1
Rozmiar gwintu 2M10x1
Ilość połączeń3
Ograniczenia producentaBENDIX
nr EAN3322937000135

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMC122 TRW

Pompa hamulcowa (17,5mm) pasuje do: PEUGEOT 205 I, 205/HATCHBACK 1.0/1.1/1.4 02.83-09.93
numery OEM:
PEUGEOT      4601 93
zamienniki:
0 204 123 094
brak
BOSCH
350702
brak
VALEO
M 61 079
brak
BREMBO
05-0143
brak
METELLI CIFAM
5743
brak
Car S.p.A (InterCar)
61314
brak
A.B.S.
4003122
brak
GIRLING
FHM1432
brak
FERODO

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMC122 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.