Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMD260 trw

Pompa hamulcowa PMD260 TRW

PMD260 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMD260

producent:

TRW

Rozmiar gwintu 1 2x3/8 24
Rozmiar gwintu 2 3/8 24
Ilość połączeń 3
Średnica 1 [mm] 19
nr EAN 3322937012275

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMD260 TRW

Pompa hamulcowa (19mm) pasuje do: RENAULT 16, 5, 6 1.0-1.6 08.70-04.87
numery OEM:
RENAULT      77 00 525 690
RENAULT      77 01 348 286
RENAULT      77 01 365 004
zamienniki:
M 68 040
brak
BREMBO
FHM1092
brak
FERODO
H19756.0.1
brak
FTE automotive GmbH
05-0034
brak
METELLI CIFAM
5604
brak
Car S.p.A (InterCar)
0 204 122 030
brak
BOSCH
4004260
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMD260 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.