Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Mazda 626 III Hatchback (GD) 1.8 (1987.11-1992.05) 94km » PMD348 trw
wybrany samochód: 
Mazda 626 Iii Hatchback (gd) 1.8 (1987.11-1992.05) 94km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMD348 TRW

PMD348 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMD348

producent:

TRW

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Rozmiar gwintu 1M10x1,25
Rozmiar gwintu 2M10x1,25
Ilość połączeń3
Średnica 1 [mm]19
nr EAN3322937052530

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMD348 TRW

numery OEM:
FIAT      4264934
FIAT      4342112
FIAT      4394900
FIAT      4396086
FIAT      793304
SEAT      793304
ZASTAVA      793304
YUGO      793304
zamienniki:
M 23 087
brak
BREMBO
M 23 088
brak
BREMBO
FHM1138
brak
FERODO
FHM1179
brak
FERODO
FHM1289
brak
FERODO
05-0020
brak
METELLI CIFAM
4004348
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMD348 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.