Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMD356 trw

Pompa hamulcowa PMD356 TRW

PMD356 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMD356

producent:

TRW

Średnica [mm] 19
Ilość połączeń 3
Rozmiar gwintu 1 M10x1,25
Rozmiar gwintu 2 M10x1,25
nr EAN 3322937052585

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMD356 TRW

Pompa hamulcowa (19mm) pasuje do: FIAT PANDA 0.65/0.9/1.0 10.80-07.04
numery OEM:
FIAT      790205
FIAT      791164
FIAT      793040
zamienniki:
0 986 480 654
brak
BOSCH
350800
brak
VALEO
M 23 098
brak
BREMBO
M 23 108
brak
BREMBO
05-0022
brak
METELLI CIFAM
05-0023
brak
METELLI CIFAM
5009
brak
Car S.p.A (InterCar)
5143
brak
Car S.p.A (InterCar)
FHM1390
brak
FERODO
4004356
brak
GIRLING
822310
brak
NK
FHM1437
brak
FERODO

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMD356 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.