Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Saab 9-3 (YS3D) 2.3 Turbo (1998.10-2002.09) 224km » PMF116 trw
wybrany samochód: 
Saab 9-3 (ys3d) 2.3 Turbo (1998.10-2002.09) 224km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMF116 TRW

PMF116 Pompa hamulcowa TRW

    Ocena:
numer części:

PMF116

dostawca:

TRW

Status produktu: Normalny
Rozmiar gwintu 1M10x1
Ilość połączeń3
Ograniczenia producentaATE
Średnica 1 [mm]20,6
nr EAN3322937004935
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMF116 TRW

Pompa hamulcowa (20,6mm) pasuje do: ABARTH RITMO, ALFA ROMEO 75, 90, ALFETTA, GTV, FIAT SEICENTO / 600 0.9-3.0 01.75-01.10
numery OEM:
ALFA ROMEO      10548 45020 04
ALFA ROMEO      105484502003
ALFA ROMEO      116504504900
zamienniki:
0 204 122 156
brak
BOSCH
H22929.0.1
brak
FTE automotive GmbH
FHM596
brak
FERODO
4005116
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMF116 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.