Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMF133 trw

Pompa hamulcowa PMF133 TRW

PMF133 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMF133

producent:

TRW

Rozmiar gwintu 1 M10x1
Ilość połączeń 2
Ograniczenia producenta ATE
Średnica 1 [mm] 20,6
nr EAN 3322937006427

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMF133 TRW

numery OEM:
AUDI      251 611 021
AUDI      251 611 021 A
AUDI      251 611 021 F
AUDI      251 611 021 G
SEAT      251 611 021 A
SKODA      251 611 021 A
VOLKSWAGEN      251 611 021
VOLKSWAGEN      251 611 021 A
VOLKSWAGEN      251 611 021 G
zamienniki:
0 204 123 029
brak
BOSCH
0 986 480 445
brak
BOSCH
H20959.5.1
brak
FTE automotive GmbH
H20959.12.1
brak
FTE automotive GmbH
4005133
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMF133 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.