Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Jeep COMPASS (MP, M6, MV, M7) 1.6 Multijet (2021.04-???) 130km » PMF138 trw
wybrany samochód: 
Jeep Compass (mp, M6, Mv, M7) 1.6 Multijet (2021.04-???) 130km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMF138 TRW

PMF138 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMF138

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Rozmiar gwintu 1M10x1
Ilość połączeń4
Ograniczenia producentaATE
Średnica 1 [mm]20,6
nr EAN3322937006496

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMF138 TRW

Pompa hamulcowa (20,6mm) pasuje do: BMW 3 (E21), 3 (E30) 1.6-2.3 06.75-12.91
numery OEM:
BMW      1 117 208
BMW      1 120 032
BMW      34 31 1 117 208
BMW      34 31 1 120 032
zamienniki:
M 06 012
brak
BREMBO
FHM581
brak
FERODO
LM40622
brak
DELPHI
H20957.0.2
brak
FTE automotive GmbH
5227
brak
Car S.p.A (InterCar)
41719
brak
A.B.S.
41719X
brak
A.B.S.
0 986 480 100
brak
BOSCH
16052
brak
LEMFÖRDER
4005138
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMF138 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.