Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMF146 trw

Pompa hamulcowa PMF146 TRW

PMF146 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMF146

producent:

TRW

Rozmiar gwintu 1 M10x1
Ilość połączeń 3
Ograniczenia producenta ATE
Średnica 1 [mm] 20,6
nr EAN 3322937007400

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMF146 TRW

Pompa hamulcowa (20,6mm) pasuje do: FORD GRANADA, GRANADA II, TAUNUS, TAUNUS III, TAUNUS V 1.6/2.0/2.3 05.75-08.85
numery OEM:
FORD      1470594
FORD      1527284
FORD      1563530
FORD      1583215
FORD      6051808
FORD      6069636
FORD      6069637
FORD      70EB-2140-AA
FORD      78AB-2140-KA
FORD      78BB-2140-AA
FORD      78EB-2140-BA
FORD      D6RY2140B
zamienniki:
M 24 057
brak
BREMBO
FHM578
brak
FERODO
05-0113
brak
METELLI CIFAM
5429
brak
Car S.p.A (InterCar)
0 986 480 631
brak
BOSCH
4005146
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMF146 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.