Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMF164 trw

Pompa hamulcowa PMF164 TRW

PMF164 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMF164

producent:

TRW

Rozmiar gwintu 1 M15x1
Rozmiar gwintu 2 M10x1
Wymiar gwintu M8x1,25
Ilość połączeń 5
Ograniczenia producenta DELCO
Średnica 1 [mm] 20,6
nr EAN 3322937008100

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMF164 TRW

Pompa hamulcowa (20,6mm) pasuje do: OPEL CORSA A, CORSA A TR, CORSA A/HATCHBACK 1.0/1.2/1.3 09.82-03.93
numery OEM:
OPEL      3476978
OPEL      5 58 141
VAUXHALL      3476978
zamienniki:
0 986 480 117
brak
BOSCH
M 59 028
brak
BREMBO
H209017.0.1
brak
FTE automotive GmbH
5255
brak
Car S.p.A (InterCar)
FHM1382
brak
FERODO
4005164
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMF164 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.