Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMF401 trw

Pompa hamulcowa PMF401 TRW

PMF401 Pompa hamulcowa TRW
trw PMF401
Pompa hamulcowa PMF401
256.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

PMF401

producent:

TRW

Rozmiar gwintu 1 M10x1
Rozmiar gwintu 2 M10x1
Ilość połączeń 3
Średnica 1 [mm] 20,6
Średnica 2 [mm] 19
nr EAN 3322937007608

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMF401 TRW

Pompa hamulcowa (20,6mm/19mm) pasuje do: BMW 3 (E30) 1.8-2.5 09.82-12.91
numery OEM:
BMW      1 154 263
BMW      1 156 273
BMW      34 31 1 154 263
BMW      34 31 1 156 273
zamienniki:
H19869.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 06 011
brak
BREMBO
FHM1263
brak
FERODO
5234
brak
Car S.p.A (InterCar)
350735
brak
VALEO
41720
brak
A.B.S.
4005401
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMF401 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.