Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMF470 trw

Pompa hamulcowa PMF470 TRW

PMF470 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMF470

producent:

TRW

Rozmiar gwintu 1 M10x1
Ograniczenia producenta BENDIX
Średnica 1 [mm] 20,6
Ilość połączeń 4
nr EAN 3322937133093

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMF470 TRW

Pompa hamulcowa (20,6mm) pasuje do: PEUGEOT 306, 306/HATCHBACK 1.1-1.9D 04.93-04.02
numery OEM:
PEUGEOT      4601 A8
PEUGEOT      4601 C2
zamienniki:
0 204 123 170
brak
BOSCH
402186
brak
VALEO
H209057.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 61 067
brak
BREMBO
FHM623
brak
FERODO
5906
brak
Car S.p.A (InterCar)
4005470
brak
GIRLING
823726
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMF470 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.