Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMF545 trw

Pompa hamulcowa PMF545 TRW

PMF545 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMF545

producent:

TRW

Rozmiar gwintu 1 M10x1
Ilość połączeń 2
Średnica 1 [mm] 20,6
Materiał Aluminium
nr EAN 3322937408979

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMF545 TRW

Pompa hamulcowa (20,6mm) pasuje do: CHEVROLET CORSA, OPEL COMBO/MINIVAN, CORSA B, CORSA B/HATCHBACK, TIGRA 1.0-1.7D 03.93-12.02
numery OEM:
OPEL      3492940
OPEL      3495609
OPEL      5 58 110
OPEL      5 58 168
VAUXHALL      3492940
VAUXHALL      3495609
VAUXHALL      5 58 168
CHEVROLET      3492940
CHEVROLET      3495609
CHEVROLET      5 58 168
zamienniki:
M 59 043
brak
BREMBO
FHM1004
brak
FERODO
6250
brak
Car S.p.A (InterCar)
4005545
brak
GIRLING
FHM1489
brak
FERODO

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMF545 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.