Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Fiat BRAVA (182_) 1.9 JTD 105 (1998.12-2001.10) 105km » PMF573 trw
wybrany samochód: 
Fiat Brava (182_) 1.9 Jtd 105 (1998.12-2001.10) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMF573 TRW

PMF573 Pompa hamulcowa TRW

    Ocena:
numer części:

PMF573

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaBOSCH
Średnica 1 [mm]20,6
Rozmiar gwintu 1M10
MateriałAluminium
Ilość połączeń2
nr EAN3322937872749
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMF573 TRW

Pompa hamulcowa (20,6mm) pasuje do: DACIA LOGAN, LOGAN MCV, RENAULT LOGAN I 1.4-1.6LPG 08.04-
numery OEM:
RENAULT      60 01 547 858
RENAULT      60 01 548 946
RENAULT      60 01 551 029
DACIA      60 01 547 858
DACIA      60 01 548 946
DACIA      60 01 551 029

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMF573 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.