Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMH171 trw

Pompa hamulcowa PMH171 TRW

PMH171 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMH171

producent:

TRW

Rozmiar gwintu 1 M10x1
Ilość połączeń 3
Ograniczenia producenta BENDIX
Średnica 1 [mm] 22,2
nr EAN 3322937008223

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMH171 TRW

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: FORD SIERRA, SIERRA I, SIERRA II 1.3-2.9 08.82-03.93
numery OEM:
FORD      6118143
FORD      83BB-2140-SA
zamienniki:
0 204 123 470
brak
BOSCH
350639
brak
VALEO
H22938.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 24 026
brak
BREMBO
FHM1030
brak
FERODO
5442
brak
Car S.p.A (InterCar)
61701
brak
A.B.S.
4006171
brak
GIRLING
822527
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMH171 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.