Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Jaguar F-TYPE kabriolet (X152) 3.0 SCV6 S AWD (2014.12-???) 380km » PMH328 trw
wybrany samochód: 
Jaguar F-type Kabriolet (x152) 3.0 Scv6 S Awd (2014.12-???) 380km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMH328 TRW

PMH328 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMH328

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Średnica 1 [mm]22,2
Rozmiar gwintu 1M10x1
MateriałAluminium
Ilość połączeń2
nr EAN3322937917778

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMH328 TRW

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: ABARTH 500 / 595 / 695, 500C / 595C / 695C, FIAT 500, 500 C, PANDA, PANDA/HATCHBACK 0.9-1.4 09.04-
numery OEM:
FIAT      77364662
zamienniki:
6116
brak
Car S.p.A (InterCar)
4006328
brak
GIRLING
33085500
brak
TEXTAR
H229145.7.1
brak
FTE automotive GmbH

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMH328 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.