Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMH369 trw

Pompa hamulcowa PMH369 TRW

PMH369 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMH369

producent:

TRW

Ograniczenia producenta NISSIN
Średnica 1 [mm] 22,2
nr EAN 3322937023097

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMH369 TRW

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: HONDA CIVIC II, CIVIC IV, CIVIC V, CRX II, CRX III 1.3-1.6 09.87-12.98
numery OEM:
HONDA      46100-SH3-G11
HONDA      46100-SH3-G12
HONDA      46100-SH3-G13
HONDA      46100-SH3-G14
HONDA      46100-SH3-G15
HONDA      46100-SH3-G16
HONDA      46100-SH3-G17
HONDA      46100-SR3-912
HONDA      46100-SR3-913
zamienniki:
M 28 006
brak
BREMBO
J3104015
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
FHM1247
brak
FERODO
4006369
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMH369 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.