Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMH566 trw

Pompa hamulcowa PMH566 TRW

PMH566 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMH566

producent:

TRW

Rozmiar gwintu 1 M12x1
Ilość połączeń 2
Ograniczenia producenta TRW
Średnica 1 [mm] 22,2
nr EAN 3322937186211

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMH566 TRW

POMPA HAM LUCAS PMH566 FORD COURIER 96-, FIESTA 98-, FIESTA IV 95-02
numery OEM:
FORD      1007618
FORD      1015250
FORD      96FB-2140-EE
zamienniki:
402314
brak
VALEO
H22978.0.1
brak
FTE automotive GmbH
FHM1078
brak
FERODO
5488
brak
Car S.p.A (InterCar)
4006566
brak
GIRLING
822559
brak
NK
8AM 355 502-601
brak
HELLA

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMH566 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.