Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Opel VECTRA A (J89) 2.0 i 16V 4x4 (F19, M19) (1994.06-1995.11) 136km » PMH972 trw
wybrany samochód: 
Opel Vectra A (j89) 2.0 I 16v 4x4 (f19, M19) (1994.06-1995.11) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMH972 TRW

PMH972 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMH972

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaBOSCH
Średnica [mm]22,2
Ilość połączeń2
Wymiar gwintuM12x1
nr EAN3322938269869

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMH972 TRW

Pompa hamulcowa (22,2mm), pojazd z kierownicą po lewej stronie pasuje do: AUDI A3, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, VW GOLF PLUS, GOLF PLUS V 1.2-Electric 05.03-07.15
numery OEM:
AUDI      1K1 614 019 F
SEAT      1K1 614 019 F
SKODA      1K1 614 019 F
VOLKSWAGEN      1K1 614 019 F

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMH972 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.