Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMK137 trw

Pompa hamulcowa PMK137 TRW

PMK137 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMK137

producent:

TRW

Rozmiar gwintu 1 M10x1
Ilość połączeń 4
Ograniczenia producenta ATE
Średnica 1 [mm] 23,8
nr EAN 3322937006403

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMK137 TRW

Pompa hamulcowa (23,8mm) pasuje do: VW TRANSPORTER T3 1.6-2.1 05.79-07.92
numery OEM:
AUDI      251 611 021 C
AUDI      251 611 021 E
VOLKSWAGEN      251 611 021 B
VOLKSWAGEN      251 611 021 C
VOLKSWAGEN      251 611 021 E
zamienniki:
0 204 123 029
brak
BOSCH
H23932.12.1
brak
FTE automotive GmbH
H23931.5.1
brak
FTE automotive GmbH
FHM1087
brak
FERODO
FHM1101
brak
FERODO
5282
brak
Car S.p.A (InterCar)
5283
brak
Car S.p.A (InterCar)
350870
brak
VALEO
41850
brak
A.B.S.
4007137
brak
GIRLING
824726
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMK137 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.