Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) S3 quattro (2016.07-2020.10) 290km » PMK142 trw
wybrany samochód: 
Audi A3 Sportback (8va, 8vf) S3 Quattro (2016.07-2020.10) 290km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMK142 TRW

PMK142 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMK142

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Rozmiar gwintu 1M10x1
Ilość połączeń2
Ograniczenia producentaATE
Średnica 1 [mm]23,8
nr EAN3322937023066

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMK142 TRW

Pompa hamulcowa (23,8mm) pasuje do: VW LT 28-35 I, LT 40-55 I 2.0-2.7D 04.75-06.96
numery OEM:
AUDI      281 611 011
VOLKSWAGEN      281 611 011
VOLKSWAGEN      281 611 011 A
VOLKSWAGEN      281 611 011 D
zamienniki:
350859
brak
VALEO
0 986 480 450
brak
BOSCH
H23924.5.2
brak
FTE automotive GmbH
H23924.5.1
brak
FTE automotive GmbH
4007142
brak
GIRLING
824727
brak
NK
33046400
brak
TEXTAR

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMK142 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.