Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Jeep COMPASS (MP, M6, MV, M7) 1.6 Multijet (2021.04-???) 130km » PMK279 trw
wybrany samochód: 
Jeep Compass (mp, M6, Mv, M7) 1.6 Multijet (2021.04-???) 130km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMK279 TRW

PMK279 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMK279

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica 1 [mm]23,8
Rozmiar gwintu 1M10x1
Rozmiar gwintu 2M12x1
Ilość połączeń3
Ograniczenia producentaBENDIX
nr EAN3322937008810

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMK279 TRW

Pompa hamulcowa (23,8mm) pasuje do: FORD TRANSIT 2.5D 10.83-09.92
numery OEM:
FORD      6151046
FORD      86VB-2A032-DA
zamienniki:
350690
brak
VALEO
H23964.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 24 030
brak
BREMBO
FHM1047
brak
FERODO
5469
brak
Car S.p.A (InterCar)
0 204 123 085
brak
BOSCH
4007279
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMK279 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.