Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Opel CORSA C (X01) 1.4 Twinport (F08, F68) (2003.06-2009.12) 90km » PMK549 trw
wybrany samochód: 
Opel Corsa C (x01) 1.4 Twinport (f08, F68) (2003.06-2009.12) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMK549 TRW

PMK549 Pompa hamulcowa TRW
trw PMK549
Pompa hamulcowa PMK549
PMK549
trw PMK549 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa PMK549 trw
Pompa hamulcowa PMK549 trw

    Ocena:
numer części:

PMK549

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Rozmiar gwintu 1M10x1
Rozmiar gwintu 2M10x1
Średnica [mm]23,8
nr EAN3322938159139
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMK549 TRW

Pompa hamulcowa (23,8mm) pasuje do: FIAT DOBLO, DOBLO/MINIVAN 1.3D/1.9D 10.01-
numery OEM:
FIAT      77363970
zamienniki:
05-0679
brak
METELLI CIFAM
6108
brak
Car S.p.A (InterCar)
B1715
brak
KAWE
4007549
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMK549 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.