Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi E-TRON (GEN) S quattro (2020.09-???) 503km » PMK668 trw
wybrany samochód: 
Audi E-tron (gen) S Quattro (2020.09-???) 503km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMK668 TRW

PMK668 Pompa hamulcowa TRW

    Ocena:
numer części:

PMK668

dostawca:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaATE
Średnica [mm]23,8
Ilość połączeń4
Rozmiar gwintu 1M12x1
Rozmiar gwintu 2M10x1
nr EAN3322938181383
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMK668 TRW

Pompa hamulcowa (23,8mm) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, FORD FIESTA IV, FIESTA V, FIESTA/MINIVAN, FUSION, MAZDA 2, PEUGEOT PARTNER, PARTNER/MINIVAN 1.2-2.0 08.95-12.12
numery OEM:
CITROËN      4601 N1
CITROËN      4601 W2
FORD      1146125
FORD      1325330
FORD      1430780
FORD      1463553
FORD      1553141
FORD      2S61-2140-AA
FORD      4S61-2140-HA
FORD      4S61-2140-HB
FORD      4S61-2140-HC
FORD      4S61-2140-HD
MAZDA      DDY94340Z
MAZDA      DEY04340Z
MAZDA      DEY04340ZA
PEUGEOT      4601 N1
PEUGEOT      4601 W2

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMK668 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.