Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PML239 trw

Pompa hamulcowa PML239 TRW

PML239 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PML239

producent:

TRW

Ograniczenia producenta TRW
Średnica 1 [mm] 25,4
Ilość połączeń 3
Wymiar gwintu M10x1
nr EAN 3322937062539

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PML239 TRW

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: BMW 3 (E36), 5 (E34), Z3 (E36) 1.8-4.0 09.89-06.03
numery OEM:
BMW      1 161 862
BMW      1 162 039
BMW      1 162 915
BMW      34 31 1 161 862
BMW      34 31 1 162 039
BMW      34 31 1 162 915
zamienniki:
0 986 480 023
brak
BOSCH
402228
brak
VALEO
H20866.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 06 004
brak
BREMBO
FHM1061
brak
FERODO
H20865.0.1
brak
FTE automotive GmbH
5097
brak
Car S.p.A (InterCar)
4008239
brak
GIRLING
FHM1448
brak
FERODO

Zastosowanie Pompa hamulcowa PML239 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.