Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PML365 trw

Pompa hamulcowa PML365 TRW

PML365 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PML365

producent:

TRW

Rozmiar gwintu 1 M12x1
Ilość połączeń 2
Średnica 1 [mm] 25,4
nr EAN 3322937186693

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PML365 TRW

POMPA HAM LUCAS PML365 FORD MONDEO I 93-96
numery OEM:
FORD      1019628
FORD      6781601
FORD      6974959
FORD      93BB-2B507-BB
FORD      94BB-2B507-AA
FORD      97BB-2B507-BA
zamienniki:
0 204 123 194
brak
BOSCH
H25922.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 24 035
brak
BREMBO
M 24 070
brak
BREMBO
FHM689
brak
FERODO
5437
brak
Car S.p.A (InterCar)
5438
brak
Car S.p.A (InterCar)
61968
brak
A.B.S.
822545
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa PML365 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.