Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Honda VFR VFR 750 F (RC36) (1993.09-1999.12) 98km » PML396 trw
wybrany samochód: 
Honda Vfr Vfr 750 F (rc36) (1993.09-1999.12) 98km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PML396 TRW

PML396 Pompa hamulcowa TRW
445.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka dzisiaj
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

PML396

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]25,4
nr EAN3322938071875

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PML396 TRW

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: CADILLAC BLS; OPEL SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS; SAAB 9-3 2.8 03.05-
numery OEM:
OPEL      5 58 187
OPEL      93184542
SAAB      5 58 187
SAAB      93184542
VAUXHALL      5 58 187
VAUXHALL      93184542
CADILLAC      5 58 187
CADILLAC      93184542
zamienniki:
M 59 007
brak
BREMBO
FHM1347
brak
FERODO

Zastosowanie Pompa hamulcowa PML396 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.