Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PML404 trw

Pompa hamulcowa PML404 TRW

PML404 Pompa hamulcowa TRW
trw PML404
Pompa hamulcowa PML404
PML404
trw PML404 Pompa hamulcowa

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PML404

producent:

TRW

Średnica [mm] 25,4
nr EAN 3322938159207

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PML404 TRW

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: FORD TRANSIT, TRANSIT TOURNEO 2.2D-3.2D 04.06-12.14

Pompa hamulcowa PML404 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Pompa hamulcowa PML404 producenta TRW

FORD

1371487, 1383528, 1433955, 1633071, 6C112K478AC, 6C112K478AD

numery OEM:
FORD      1371487
FORD      1383528
FORD      1433955
FORD      1633071
FORD      6C11-2K478-AC
FORD      6C11-2K478-AD
zamienniki:
0 204 123 717
brak
BOSCH
6401
brak
Car S.p.A (InterCar)

Zastosowanie Pompa hamulcowa PML404 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.