Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Dodge RAM 150 pick-up 5.2 (1981.10-1987.09) 173km » PML405 trw
wybrany samochód: 
Dodge Ram 150 Pick-up 5.2 (1981.10-1987.09) 173km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PML405 TRW

PML405 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PML405

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaATE
Ilość połączeń4
Średnica [mm]26
nr EAN3322938179007

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PML405 TRW

Pompa hamulcowa (26mm), pojazd z kierownicą po lewej stronie pasuje do: FORD C-MAX, FOCUS II, FOCUS II/KOMBI, KUGA I, MAZDA 3 1.3-2.5 10.03-09.14
numery OEM:
FORD      1469140
FORD      1547478
FORD      6M51-2140-BB
FORD      6M51-2140-BC
MAZDA      BPYS4340Z
MAZDA      BPYS4340ZA
MAZDA      BPYS4340ZB
MAZDA      BPYS4340ZC

Zastosowanie Pompa hamulcowa PML405 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.