Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.2 TDCi (2012.04-2015.12) 155km » PML448 trw
wybrany samochód: 
Ford Transit Custom V362 Autobus (f3) 2.2 Tdci (2012.04-2015.12) 155km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PML448 TRW

PML448 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PML448

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Rozmiar gwintu 1M12x1
Ilość połączeń2
Średnica [mm]25,4
Ograniczenia producentaATE
nr EAN3322937509782

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PML448 TRW

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: AUDI A4 B6, A4 B7, A6 C5, SEAT EXEO, EXEO ST, SKODA SUPERB I, VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.6-4.2 08.96-05.13
numery OEM:
AUDI      8E0 611 021 A
AUDI      8E0 611 021 B
AUDI      8E0 612 105 N
SEAT      8E0 611 021 B
SEAT      8E0 612 105 N
SKODA      8E0 611 021 A
SKODA      8E0 611 021 B
SKODA      8E0 612 105 L
SKODA      8E0 612 105 N
VOLKSWAGEN      8E0 611 021 A
VOLKSWAGEN      8E0 611 021 B
VOLKSWAGEN      8E0 612 105 N

Zastosowanie Pompa hamulcowa PML448 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.