Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMN205 trw

Pompa hamulcowa PMN205 TRW

PMN205 Pompa hamulcowa TRW
389.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMN205

producent:

TRW

Średnica [mm] 27
Rozmiar gwintu 1 M10x1
Rozmiar gwintu 2 M10x1
Materiał Aluminium
nr EAN 3322938181703

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMN205 TRW

Pompa hamulcowa (27mm) pasuje do: CITROEN JUMPER II, FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER 2.0D-Electric 04.06-

Pompa hamulcowa PMN205 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Pompa hamulcowa PMN205 producenta TRW

FIAT

77364123

PEUGEOT

4601T8

CITROËN

4601T8

numery OEM:
CITROËN      4601 T8
FIAT      77364123
PEUGEOT      4601 T8
zamienniki:
61246
brak
A.B.S.
6215
brak
Car S.p.A (InterCar)
33086000
brak
TEXTAR
H26920.7.1
brak
FTE automotive GmbH
FHM1503
brak
FERODO
4010205
brak
GIRLING
B1754
brak
KAWE

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMN205 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.