Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » SP3641 trw

Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa SP3641 TRW

SP3641 Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

SP3641

producent:

TRW

Średnica [mm] 22,2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tłokiem
nr EAN 3322937083220

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa SP3641 TRW

Zestaw naprawczy pompy hamulcowej (22,2 mm) pasuje do: VOLVO 140, BMW 2000 (120), 2500-3.3 (E3), 2.5-3.2 (E9), 5 (E12) 2.0-3.3 10.65-06.81
numery OEM:
BMW      1 114 233
BMW      34 31 1 114 233
BMW      34 33 1 114 233
VOLVO      273125
VOLVO      2731255
zamienniki:
RK22216
brak
FTE automotive GmbH
43215
brak
A.B.S.
41005600
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa SP3641 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.