Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » SP4520 trw

Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa SP4520 TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

SP4520

producent:

TRW

Średnica [mm] 20,64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tłokiem
nr EAN 3322937198429

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa SP4520 TRW

Filtr oleju (przykręcany) pasuje do: AMMANN AC 110, AC 70, CASE IH 1088, 1640, 1644, 2022, 2144, 621 B, 788, 888, 988, 5130, 5140, 5150, 5230, 5240, 5250, 100, 110, 120, 135, 150, 170, SP2500
numery OEM:
BMW      1 103 457
BMW      1 113 655
BMW      34 31 1 103 457
BMW      34 31 1 113 655
BMW      34 33 1 103 457

Zastosowanie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa SP4520 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.