Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V10-0421 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-0421 VAICO

V10-0421 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-0421

producent:

VAICO

Typ skrzyni biegów 4HP18
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 4-biegowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelnienia
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Ciężar [kg] 0,375
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 4046001333491

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-0421 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI 100 C3, 100 C4, A6 C4, A8 D2 1.8-6.0 01.90-09.02
numery OEM:
AUDI      01F 325 433
AUDI      1F325433
SEAT      01F 325 433
SEAT      1F325433
SKODA      01F 325 433
SKODA      1F325433
VOLKSWAGEN      01F 325 433
VAG      01F 325 433
VAG      1F 325 433

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-0421 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.