Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V10-0429 vaico

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-0429 VAICO

V10-0429 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V10-0429
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-0429
V10-0429
vaico V10-0429 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-0429

producent:

VAICO

Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 80000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] 5
Typ skrzyni biegów 4HP18
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 4-biegowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Ciężar [kg] 0,525
nr EAN 4046001364730

skład zestawu:
V10-0421 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
V10-0461 Uszczelka, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-0429 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI 100 C4, A6 C4, A8 D2 2.5D-6.0 12.90-09.02
numery OEM:
AUDI      01F 325 433
AUDI      01F 325 433 S
AUDI      1F 325 433
AUDI      1F 325 433 S
SEAT      01F 325 433
SEAT      1F325433
SKODA      01F 325 433
SKODA      1F325433
VOLKSWAGEN      01F 325 433 S
VAG      01F 325 433 S
VAG      1F 325 433 S

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-0429 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.