Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V10-0435 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-0435 VAICO

V10-0435 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V10-0435
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-0435
V10-0435
vaico V10-0435 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-0435 vaico
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-0435 vaico
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-0435 vaico

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-0435

producent:

VAICO

Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 6-biegowa
Typ skrzyni biegów 09D
Ciężar [kg] 0,705
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 4046001386596

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-0435 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI Q7, PORSCHE CAYENNE, VW TOUAREG 2.5D-6.0 09.02-08.15
numery OEM:
AUDI      09D 325 429
AUDI      09D 325 435
AUDI      9D 325 429
AUDI      9D 325 435
PORSCHE      955 307 403 00
PORSCHE      955 307 403 01
SEAT      09D 325 429
SEAT      09D 325 435
SEAT      9D325429
SEAT      9D325435
SKODA      09D 325 429
SKODA      09D 325 435
SKODA      9D325429
SKODA      9D325435
VOLKSWAGEN      09D 325 429
VOLKSWAGEN      09D 325 435
VOLKSWAGEN      9D 325 429
VOLKSWAGEN      9D 325 435
VAG      09D 325 429
VAG      09D 325 435
VAG      9D 325 429
VAG      9D 325 435

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-0435 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.