Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V10-0440-1 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów V10-0440-1 VAICO

V10-0440-1 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V10-0440-1
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów V10-0440-1
V10-0440-1
vaico V10-0440-1 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów V10-0440-1 vaico
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów V10-0440-1 vaico
69.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-0440-1

producent:

VAICO

Typ skrzyni biegów 02E
Typ skrzyni biegów 0D9
średnica zewnętrzna [mm] 58
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 6-biegowa
Wysokość [mm] 106
Typ skrzyni biegów DQ250
Rodzaj skrzyni biegów Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z mechaniczną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Ciężar [kg] 0,111
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 4046001636752

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów V10-0440-1 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A1, A3, Q2, Q3, TT, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, ATECA, LEON, LEON SC, LEON ST, LEON ST/KOMBI, LEON/HATCHBACK, TARRACO 1.0-Electric 01.98-

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów V10-0440-1 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów V10-0440-1 producenta VAICO

VOLKSWAGEN

02E305051B, 02E305051C, 02E305051Ckit, 02E398051, 02E305051D, 2E305051B, 2E305051C, 2E305051D, 2E398051

SEAT

02E305051B, 02E305051C, 02E398051, 02E305051D, 2E305051B, 2E305051C, 2E398051

SKODA

02E305051B, 02E305051C, 02E398051, 02E305051D, 2E305051B, 2E305051C, 2E398051

AUDI

02E305051B, 02E305051C, 02E398051, 02E305051D, 2E305051B, 2E305051C, 2E398051

numery OEM:
AUDI      02E 305 051 B
AUDI      02E 305 051 C
AUDI      02E 398 051
AUDI      02E305051D
AUDI      2E 305 051 B
AUDI      2E 305 051 C
AUDI      2E 398 051
SEAT      02E 305 051 B
SEAT      02E 305 051 C
SEAT      02E 398 051
SEAT      02E305051D
SEAT      2E 305 051 B
SEAT      2E 305 051 C
SEAT      2E 398 051
SKODA      02E 305 051 B
SKODA      02E 305 051 C
SKODA      02E 398 051
SKODA      02E305051D
SKODA      2E 305 051 B
SKODA      2E 305 051 C
SKODA      2E 398 051
VOLKSWAGEN      02E 305 051 B
VOLKSWAGEN      02E 305 051 C
VOLKSWAGEN      02E 305 051 C kit
VOLKSWAGEN      02E 398 051
VOLKSWAGEN      02E305051D
VOLKSWAGEN      2E 305 051 B
VOLKSWAGEN      2E 305 051 C
VOLKSWAGEN      2E 305 051 D
VOLKSWAGEN      2E 398 051
VAG      02E 305 051 B
VAG      02E 305 051 C
VAG      02E 305 051 C kit
VAG      02E 305 051 D
VAG      02E 398 051
VAG      2E 305 051 B
VAG      2E 305 051 C
VAG      2E 305 051 C kit
VAG      2E 398 051

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów V10-0440-1 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.