Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » V10-0570 vaico

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Original VAICO Qualität V10-0570 VAICO

V10-0570 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Original VAICO Qualität VAICO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-0570

producent:

VAICO

Typ pompy pompa łopatkowa
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu 
Przestrzegać ilości napełnienia systemu 
Szerokość [mm] 101
Ciśnienie [bar] 85
Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Nowa część 
Przestrzegaj informacji montażowych 
Długość [mm] 141
Wysokość [mm] 104,5
Ciężar [kg] 1,6619
nr EAN 4046001360039

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Original VAICO Qualität V10-0570 VAICO

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: AUDI A3, FORD GALAXY I, SEAT ALHAMBRA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, SKODA FELICIA I, FELICIA II, OCTAVIA I 1.0-2.9 08.80-03.10
numery OEM:
FORD      1 113 038
FORD      1113038
FORD      98VW 3A674 AA
FORD      98VW3A674AA
SEAT      7M0 145 157 AA
SEAT      7M0 145 157 M
SEAT      7M0 145 157 MX
SEAT      7M0 422 155 B
SEAT      7M3 145 157
SKODA      7M0 145 157 AA
SKODA      7M0 145 157 M
SKODA      7M0 145 157 MX
SKODA      7M3 145 157
VOLKSWAGEN      7M0 145 157 AA
VOLKSWAGEN      7M0 145 157 M
VOLKSWAGEN      7M0 145 157 MX
VOLKSWAGEN      7M0 422 155 B
VOLKSWAGEN      7M3 145 157
VAG      7M0 145 157 AA
VAG      7M0 145 157 M
VAG      7M0 145 157 MX
VAG      7M0 422 155 B
VAG      7M0145157AA
VAG      7M0145157M
VAG      7M0145157MX
VAG      7M0422155B
VAG      7M3 145 157

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Original VAICO Qualität V10-0570 VAICO w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.