| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony |
| Ograniczenia producenta | ZF |
| Odstęp adaptera od pompy [mm] | 32 |
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 80 |
| Średnica punktów mocowania [mm] | 8 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 16 |
| Rozmiar gwintu złącze przewodu ciśnieniowego | M16x2 |
| Liczba otworów mocujących adaptera | 3 |
| Kształt adaptera | trójkątny |
| Ciśnienie [bar] | 80 |
| Przestrzegać danych technicznych | |
| nr EAN | 3322937429776 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR314 TRW
Koszt kaucji: 428.19 złGOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
7M0145157B, 7M0145157M, 7M0145157MX
1030322, 1030323, 7317798, 95VW3A674CA, 95VW3A674CC, 95VW3A674CD
7M0145157B, 7M0145157M, 7M0145157MX
| AUDI | 7M0 145 157 B | |
| AUDI | 7M0 145 157 M | |
| FORD | 1030322 | |
| FORD | 1030323 | |
| FORD | 7317798 | |
| FORD | 95VW-3A674-CA | |
| FORD | 95VW-3A674-CC | |
| FORD | 95VW-3A674-CD | |
| SEAT | 7M0 145 157 B | |
| SEAT | 7M0 145 157 M | |
| SEAT | 7M0 145 157 MX | |
| SKODA | 7M0 145 157 B | |
| SKODA | 7M0 145 157 M | |
| VOLKSWAGEN | 7M0 145 157 B | |
| VOLKSWAGEN | 7M0 145 157 M | |
| VOLKSWAGEN | 7M0 145 157 MX |
Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR314 TRW w samochodach: